första fylleinlägget!

första fylleinlägget görs av mig roblas lundhlm!
jag och max och zoda har valt namnet blogging under influence som betyder blogga under påverkan
driving under flucence betyder köra under påverkan som ör lika med att köra bil med alkohol i blodet!
jävligt smart namn tyckte vi så vi valde't!!
nu sitter jag hos max med fredd,e men max chillar och fredde ligger i sängen
fredde miumlar konjstigheter om att jag ska skriva i fyllebloggen, och det gör jag fanimeJ!
jag är inte lika dum som jag skriver, jag är tuff som har gjort en fylleblogg. max och zoda också fan!
vill bara nämna mogadishukuk och som luktar bränt gummidäck.
(det är inget rasistiskt, men en helt vanlig aspackad polare sa detta förut under influence.)

detta unlägg är förrestsn från både max och roblas.
tackar så jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

påverkad utav? :)

2008-12-06 @ 16:08:04
Postat av: roblas

av alkohol såklart! :)

2008-12-07 @ 12:29:46
Postat av: Anonym

mm, som sagt. påverkad utav? hahaha!

2008-12-07 @ 17:17:57
Postat av: roblas

mm, som sagt. alkohol såklart! hahaha!

2008-12-07 @ 21:01:00
Postat av: Cissi

haha, bra skrivet! intressant och läsvärt!

2008-12-10 @ 12:27:35
URL: http://cissys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0